Gå til innhold
Arkivverket

[#4227] søk i nord-norge


Gjest Arne Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Andreassen

jeg søker etter fødested og foreldre til LEONHARDA EMILIE OLSEN Født 1884. Det er mulig at navnet olsen er det navnet ho fikk når hu giftet seg, Jeg ønsker også hennes dødsår. Hun var enke i 1915.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Det var ikke så mange detaljer du oppgav, men etter å ha søkt hos både RHD og Digitslsrkivet, er dette det nærmeste jeg kommer (selv om det er to år unna fødselsåret ditt): Lenke Helge Seglsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Andreassen

søk i nord-norge. Hei Per. Jeg proever på nytt. Enke Leonharda Emilie fikk en soenn i Narvik i 1915 med min far Håkon Meyer Andreassen.De var ikke gift,og det sies at hun døde i barselseng. Håper at du eller andre kan hjelpe meg. Hilsen Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Tysnes er jo ikke så langt unna Narvik. Hva med å sjekke innflytterlistene for Narvik, og utflytterlistene for Tysnes i kirkebøkene?Per Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Ja, også selvfølgelig vigselslistene, da. Og hennes avdøde ektemann i dødslistene. Dersom de ikke var gift i Narvik, kan jo mannens fødested/siste oppholdssted før han kom til Narvik gi en pekepinnom hvor Leonharda kom fra.Per Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.