Gå til innhold
Arkivverket

[#4254] Mads Madson Frøvik, Vikedals


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Eg prøver å hjelpa ei dame i USA vedrørand opplysningar om Mads Madson Frovik eller Frøvik og kona Elie (eller Ilie) som emigrete frå Stavanger til USA rundt år 1900. Det eg har funne ut er at dei må vere frå garden Frøvik i Vikedals. Her finn eg att desse namna både i folketeljinga for 1865 og 1900. Eg finn dei også att under Emigranter frå Stavanger 17 August 1908 (men i så fall er fødselsåret her feil). I følge dama i Amerika reiste dei då over til barna som var reist over tidlegare. Er det nokon som kan hjelpa meg med namna på barna til mads og Eli ? (Bortsett frå det som står i folketeljinga for 1865). Er denne garden td. med i bygdebøkene for Skjold ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Slekta i USA er også interessert i foreldre og anna slekt til Mads og Eli. I folketeljinga for 1865 står dei oppførte med barna Brita, Valborg og Mads. Det er etterkommerne til Brita Madsdatter Frøland i USA som leitar etter slekt og aner i Norge og USA. Det er mykje mulig at alle barna også reiste over. Men kven var foreldra til Mads Madson Frøland. Veit nokon det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tony Liestøl

Frølandsgården ligger i Vats, Vindafjord kommune. Du finner den i Vatsboken av Nils Dybdahl Holthe, kan du sende meg din e-mail adresse da jeg tilhører samme slekten sannsynligvis. min e - post er tliestol@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.