Gå til innhold
Arkivverket

[#4261] Mads Madson Frøland, Vikedal


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Beklager, men det vart ein feil i overskrifta i mitt forrige innlegg. Det skal vera Mads madson Frøland, ikkje Frøvik. (Veit ikkje om dette er mulig å korrigera). Mats og kona Eli emigrete altså til USA på byrjinga av 1900-talet og no leitar slekta etter aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Eg prøver altså å hjelpa ei dame i USA vedrørand opplysningar om Mads Madson Froland eller Frøland og kona Elie (eller Ilie) som emigrete frå Stavanger til USA rundt år 1900. Det eg har funne ut er at dei må vere frå garden Frøland i Vikedal eller Vats. Her finn eg att desse namna både i folketeljinga for 1865 og 1900. Eg finn dei også att under Emigranter frå Stavanger 17 August 1908 (men i så fall er fødselsåret her feil). I følge dama i Amerika reiste dei då over til barna som var reist over tidlegare. Er det nokon som kan hjelpa meg med namna på barna til Mads og Eli ? (Bortsett frå det som står i folketeljinga for 1865). Det er ein av etterkommerne til Britha Madsdatter i USA som er interessert i informasjon om slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K Eide

Jeg kikket i kirkeboken for Vikedal ,Sandeid sokn.(Avskrift).Utenom Valborg (Født i Ølen),Britha og Mads fant jeg kun en Martha Johanne født 31.1.1867.Kan være noen er døpt i Skjold.mvh Geir K Eide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.