Gå til innhold
Arkivverket

[#4266] 1875 telling Bergen


Gjest Tove Tjøstheim Eek
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Jeg leter etter Halvor Halvorsen f 1844 i Hafslo, han gifter seg 28 februar 1869 i Korskirken med Dina Didrikke Andrine Johannesdtr Hoff , hun er født 1841, dpt. i Korskirken menighet i Bergen. Og jeg antar at disse er barna hans ; Halver, Chris, Barney, Andrew ( Anders), Mary Mari), Clara og Karen Sarah ( Serine ?) f 16 september 1870 . Halvor Halvorsen finner jeg i Emigrant protokollen for Bergen 1 mai 1880, da oppgir han at han er født i Hafslo, men bor i Bergen. Jeg har både hans familie bakover og foreldrene til Dina , finner henne i 1865 som Dina Hoff, vertshus pike , 25 år ,f. i Bergen. Hele familien skal ha reist til USA , datteren Karen Sarah gifter seg i 1886 i Iowa , USA. Er det noen som har tilgang på 1875 telling for Bergen og kan hjelpe meg . Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Ulvund

Dina Hoff budde i 1875 i rode 3 hus 20a saman med dagarbeider Halver Halversen. Ingen barn bur saman med dei. Dina hadde i deler av livet sitt verdas eldste yrke og dette yrket medførte at ho fekk eit uekte barn med ungkar og murarsvend Georg Olsen, busett i 11-136 i 1865. Barnet vart døypt heime og døde før det kom i kyrkje. Dina hadde også eit barn frå før i følge same innførsle i kyrkjeboka. Også som eit resultat av yrket vart ho innsett på tvangsarbeidsanstalten to gonger. Dei lokale styresmaktene såg på ho som eit fattigproblem og avhøyrte henne fleire gonger om kvar ho hadde oppheldt seg dei siste åra. Desse avhøyra bør kunne gje spennande tillegsinformasjon. Elles litt av 'karriera' hennar:Fødd 29.03.1841 Heimstavnsforhøyr 1863 Heimstavnsforhøyr 1863 Arbeidsanstalt 24.09.1863 Heimstavnsforhøyr 1864 Barn 05.04.1865 Arbeidsanstalt 11.07.1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.