Gå til innhold
Arkivverket

[#4352] Torgeir Andersson Hopen frå Sunnfjord


Gjest Kate Øren
 Del

Recommended Posts

Gjest Kate Øren

Torgeir Andersson gifta seg med enka Guni (Gunhild?) Johannesdotter Hopen i 1792. Han døydde i 1840, 89 år gamal. Han er innført i innrulleringsjefens ekstrarulle i 1802, men det er ikkje oppgitt fødestad. Det står kun "landlegd".Torgeir er truleg innflyttar frå ei prestegjeld nær Kinn, men spørsmålet er kvar??Er det nokon som har opplysningar som kan hjelpe meg med å finne ut kvar denne Torgeir kom ifrå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K Eide

Jeg kan ikke bidra med noe direkte når det gjelder TA sitt opphav.Men i ft 1801 Kind p.g.Svanøe sokn,Hopen gard er det oppført en Torgier Andersson 34 år og konen Gunhild Johansd.35 år.Sannsynligheten for at det er disse er stor.Men her er det en ulikhet når det gjelder TA sin alder på ca 16 år i forhold til når han døde i 1840.Det er vel så mye at en burde sjekket dette før videre søk.mvh Geir K Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kate Øren

Det er sikkert at du har funne rette vedkommande i 1801-teljinga, sjølv om alderen er feil. Det kan også vere feil at han var 89 år når han døydde i 1840, men i den sjømilitære rullen er han oppført fødd 1752. Truleg er det ein grov feil i FT.Problemet er ikkje alderen, men kor han kom ifrå. Han er ikkje frå Kinn, men truleg frå midtre eller indre Sunnfjord. Difor lurer eg på om nokon kjenner til menn ved namn Torgeir Andersson, fødd kring 1752 (+/- åtte-ti år) i desse områda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.