Gå til innhold
Arkivverket

[#4445] Olaus Hartvigs. i fra Hurum


Gjest Nina Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Johansen

Jeg søker etter Olaus Hartvigsen f. 1838 i Frogn, Akershus. Han var gift med Olava Trulsdatter, f. 1840 i Røken, Buskerud. I 1900-tellinga finner jeg de i Hurum, på Sagene gård, sammen med en sønn på 19 år, og et barnebarn (Harald Johansen),på 11 år. Er det noen som vet noe mere om disse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

I familysearch.org/IGI finner du opplysninger om bl.a Olavas foreldre og søsken, men vet ikke om det er det du er ute etter?Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Baltzersen

Filmkortene av Røyken Kirkebøker for denne perioden er utydelige, men dette er hva jeg fant om Olava: Født 27. september og døpt 26. desember 1840. Foreldre: Gårdbruker Truls Olsen og Anne Karine Nilsdatter på Dalebraaten. Fadderne er jeg ikke sikker på. Hilsen Terje B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Johansen

Tusen takk for hjelpen! Det var faktisk det samme jeg fant på familysearch. Og der fant jeg også foreldrenes deres igjen. Men det var godt å høre at det stod det samme i kirkeboka, da vet jeg ivertfall at det stemmer. Hilsen Nina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.