Gå til innhold
Arkivverket

[#4464] Signe Guldbrandsen. Dambekk. gift Buskenes


Gjest Christina Frøysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Christina Frøysland

Signe Gustavsdt Guldbrandsen er født i 1905 og døde 1977. Hun er datter av Gustav Martin Gulbrandsen fra Nes på Romerike. Han er visst egentilg fra Christiania. Sigrids mor er Helga Marie og min manns farmor kaller henne Dambekk. Er dette gården hun er fra? Hun er født på Eidsvoll, men flytte tidlig til Nes på Romerike. Er det noen som vet noe mer om forfedrene til disse? Send meg gjerne en mail. Froeysland@hotmail.comChristina Frøysland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Berit Knudsen

Hei Christina.Jeg ser du har gående minst 2 andre temaer om det samme spørsmålet.(8032 og 4536) Der har du også fått svar på hvem, hvor og når Signes foreldre ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

En mulig forklaring til de likeartede spørsmålene er at Christina la inn disse etterlysningene i hhv 2000 og 2002, og Trond Ø. Lunde har aktualisert alle tre med svar i hhv 2007 og nå nylig i 2008.Dette viser i det minste to ting: (1)At det nytter å stille spørsmål, samt at (2) Trond er dyktig til å gi svar, samt lenke opp tidligere uløste problemer som mange har glemt.Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina Frøysland

Jeg hadde helt glemt disse gamle, og da fikk jeg ikke svar, men nå har jeg fått masse hjel. Og tusen tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.