Gå til innhold
Arkivverket

[#4480] God jul og godt nytt år alle sammen, og takk for a


Gjest berit knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

En god idè. God Jul og et riktig spennende og godt Nytt År ønskes herved!!Til Berit! Jeg jobber fortsatt på å finne ut noe konkret om vår mulige felles ane.Med jule hilsenTormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid V. Ormøy

Da benytter jeg også anledning til å ønsker alle sammen en riktig fredfylt God jul og et Godt nyttår. En spesiell God jul og Godt nyttår til dere som jobber så mye for at vi lettere skal kunne lete frem våre aner, dere står det respekt av. Juleklem fra Solfrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Eg ser ingen grunn til å vera dårlegare enn alle andre - eg er berre litt tregare enn dei fleste - stappfull som meg no er av skikkeleg god julemat (pidnakjøt), dram, dadler, fiken, mandariner, gamle tradisjonar og alt anna som høyrer den norske/vestlandske jula til.Så difor ønskjer eg (om sider, endeleg!) alle saman Ei fortsatt god, hyggeleg og fredfylt julefeiring - kvar på sitt vis, og alt gode ønskje for det nye året; ikkje minst lukke til med videre arbeid med slektsforskning og lokalhistorikk.Julehelsingar frå Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.