Gå til innhold
Arkivverket

[#4506] Anna Olsdatter Lid, Hafslo


Gjest Øyvind Gjervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Gjervik

Kan noen hjelpe meg? Jer lurer på hvem foreldrene til Anna Olsdatter Lid er og hvor og når de er født. Anna ble i 1837 gift med Kristoffer Larssen Sie (f.1807, d.1851). Finner henne ikke på folketellingene for 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune de Lange

Hei, Anna Olsdtr Lid var min tipptippoldemors kusine, jeg vet ikke når hun er født men foreldrene hennes er: Ola Trondson Lid 1788-1853, Han var den første ordføreren i Hafslo. Gift 1811 med Marta Johannesdtr. Vetleskog. Martas foreldre igjen er: Johannes Johannesson Vetleskog 1752-1819, han var skulehalder. Gift 1781 med Anne Lassesdtr. Baten. Har også at Anna Olsdtr. var gift med en Hermund Johannesson Røym. Se gjerne på hjemmesiden min, men har desverre ikke gardsnavnet med, er under utarbeidelse...når tiden strekker til. http://home.online.no/~rdelange/Så får du ha et Riktig Godt Nyttår. Hilsen en fjern slektning ? Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Gjervik

Riktig tusen takk for hjelpen Rune! Anna er en tippoldemor av meg på morssiden. Jeg kommer til å se på hjemmesiden din. Et riktig godt nytt år til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.