Gå til innhold
Arkivverket

[#4548] Noen med tilgang til Eidskogen kirkebok for 1854 ?


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei. jeg lurer på om det er noen der ute som har tilgang på Eidskogen kirkebok for 1854. og som kanksje kan gjøre et lite oppslag for meg.Jeg leter etter Hans Christian Olsen født 1854 i Eidskogen. Da han gifter seg i 1885 er hans far oppgitt til å være Ole Pettersen (svensk fabrikkarbeider). Jeg ville blitt meget takknemlig om jeg kunne fått navnet på hans mor og faddere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Pål Evensen

Hei. Jeg har bedt en som har tilgang til kirkebøkene for Eidskog se etter, men han kunne ikke finne hverken dåp eller konfirmasjon til Hans Christian. Kunne du gi noen flere opplysninger som kan være til hjelp i letinga ? mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Han ble visst konfirmert i 1871, Strømmen kirke. For i 1865 ft bodde han hos pleieforeldrene sine Ole Svendsen og Birthe Marie Christensdtr.(vis det er riktig Hans C Olsen da) Men da er Hans C Olsen fødested Fet. Og i 1891 er fødested Blaker aneks. Men en jeg pratet med mente at det stedet han står oppgitt med når han giftet seg sannsynligvis er det mest riktig og det er Eidskogen (det samme i 1900 ft). Og det er desverre alt jeg har om han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.