Gå til innhold
Arkivverket

[#4559] Fødte i Bergen (Eriksen)


Gjest Solfrid V. Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid V. Ormøy

Jeg har to barn Astrid Helene f. 04.03.1904 døpt 13.03.1904 antagelig død 15.03.04 samt Sigurd f. 12.06. 1908 døpt 16.09.1908. Er det noen som vet hvem som er deres foreldre. Jeg tror kanskje dette er barn av mine oldeforeldre Mette og Emanuel Eriksen. Jeg leter også etter korrekt fødselsdato til Leif Eriksen f. 1912 i Bergen med foreldre Sigurd Johan Eriksen og Oline(Lina) Anne Marie Sørensen. Jeg leter etter etterkommere til Leif samt hans søsken Astrid f. 1910 og Sverre f. 1911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid V. Ormøy

Jeg prøver å dra denne forespørselen opp ved å spørre "Bergenserne" om de kjenner til en butikk nede ved torget som heter "Sigurd Eriksen eft." og eventuelt hvem som driver den idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid V. Ormøy

Bjørn: takk skal du ha. Mette het også Helene Severine så det er nok samme mor. Men Sigurd som ble født i 1908 må også ha dødd fordi de fikk en sønn senere også som de kalte Sigurd men han ble født i 1911. Men de flyttet til Odda rundt den tiden så han kan jo ha blitt registrert død i Odda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid V. Ormøy

Bjørn: Har du mulighet til å sjekke om Emanuel Martin Eriksen og Mette Helene Severine Jakobsen fikk flere barn i perioden 1900-1912 i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walter Eriksen

Eriksens Sigurd Eftf AS, Torget 5 har tlf.nr.55316521. (Ikke min slekt). Disponent Otto Silseth, iflg. tlf.katalog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.