Gå til innhold
Arkivverket

[#4576] Halvord Halvorsen og Astrid Olsd./Kviteberg


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Søker opplysninger om Halvord Halvordsen f.jan.1830 i Nordre Aurdal og hans kone Astrid Olsd.Kviteberg f. feb.1827.I 1865 bor han på Belgumpladsen.Hans far var visst nok Halvord Halvorsen,Rudlang og Anne Gulliksdtr.Takker for all hjelp jeg kan få.Mvh.Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Bjørn Pettersen

Hei jeg trenger fortsatt hjelp på denne etterlysning.Er det ingen som har vært borti disse før eller sitter med opplysninger om dem. Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Jeg har følgende : Halvor Halvorsen giftet seg med Astri Olsdatter den 26.desember 1859 i Skrautvaal, Oppland. Kan det være disse ? I FT 1900 er Halvor enkemann og bor på Gronlispladsen i Nord-Aurdal. Der bor han sammen med sønnen Ole Belgum,som driver plassen,og barnebarnet Henrik Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Hei Ronny det stemmer det er disse.Jeg er ikke sikker på når Astri dør,men Ole`s kone Jertrud dør i 1896.Takk for opplysningen din. Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bjørn Pettersen

Hei etter det jeg har hørt skulle Halvor ha en tvillingsøster med navn Siri.Jeg kan ikke finne noen er det noen som kan hjelpe. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Bjørn Pettersen

Hei er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om Siri Halvordsdatter født altså i 1830.Alt av intresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.