Gå til innhold
Arkivverket

[#4582] Grimmelgård som etternamn


Gjest Atle G. Eliassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle G. Eliassen

Har nokon kome over etternamnet/gardsnamnet Grimmelgård? I Gardssoga for Sykkylven bd I s. 202 står Andreas Jensen Grimmelgård (f. i Geiranger 1805, d 1878)Eg kan ikkje finne nokon med etternamnet Grimmelgård i Geiranger (Nordal prestegjeld) den gongen. Kan Grimmelgård kome ein annan stad ifrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Grimmelgård behøver ikke å bety at han var født på den gården. Det kan være at han som voksen bodde på den gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Det var ein dansk skytter i Sidney OL som heitte Torben Grimmel. Eg tippar Grimmelgaard er opprinnelig eit dansk navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

"Låkjen han tok åt vengje sin/Nære flaug han sin sprengje/Kom han seg åt Gremmeligård/førr Gremmil gjeng åt sengje"Dette er en variant av et vers i balladen om Torekall (Tor med hammeren). En viseoppskrift fra Gol ca 1750 omtaler altså Gremmeligård. Jeg finner ikke mer om lokaliseringen der, dessverre.R. Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Hvis du vil bevege deg inn i de gudelige sfærer, kan du gå inn på Lenke Der blir Gremmilgård sidestilt med Jotunheim. Hvordan dette skal knyttes sammen med søk på slektninger kan vel være en liten nøtt. :-)R. Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Du finn Grimmergård i Borgund 1865 m/heile 62 partar. Det er det næraste eg kjem Grimmelgård på dei kantar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Myklebust

Det står også i Sykkylvsboka at han var gift med Ingeborg Isaksd. Homlung. Ingeborg Isaksd. frå Homlung i Geiranger er fødd i 1804. Der er ingen Andreas Jensen fødd i Geiranger rundt 1805, so dette må vere ei forveksling. I kirkebok for Geiranger 1/1 1834 under gifte finn eg: Enkem. Andreas Severin Jensen Ålesund 34 år og Ingeborg Isaksd. Homlung 26 år. Far til brudg: Jens Olsen og far til bruda Isak Rasmusen. So Andreas Jensen Grimmelgård er nok frå Ålesund, gjerne ein etterkomar etter futen på 1600-talet Hans Grimmergård. Der er ingen gard med namnet Grimmergård på Sunnmøre(Opphavet er vel dansk), men Grimmergården er i dag ein bygård/ butikksenter i Grimmergt.1 i Ålesund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solli

Eg er samd med Bjørn Davidsen at Grimmelgård må vere ei feillesing av Grimmergård i Borgund. Eg meiner Grimmergård har namnet sitt frå Hans Grimmersen=Hans Gremer=Hans Grimmer. Hans Grimmersen var kjøpmann og tek eg ikkje heilt feil var han i ein kort periode (rett etter 1630) fut på Sunnmøre.Ein Hans Grimmersen født i Møgeltønder slotslen tok Borgarskap i Bergen i 1636, jfr. Digitalarkivet: Borgerskap i Bergen 1600-1751 Truleg er dette samme karen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.