Gå til innhold
Arkivverket

[#4585] Ener Halvorsen Søberg


Gjest Marianne Vestli
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Vestli

Jeg har fått spørsmål fra USA ang noen navn som er funnet i en familiebibel, men finner ikke dem i Østerdalen. Det er Ener Halvorsen Søberg 1824-1894 Dorthe Gudmundsdatter 1833- Barn:1. Karen Enersdatter Søberg 1865- g.m. Christopher Lie. 2. Gurine Enersdatter Søberg 1856 g.m. Ola Haugensen Olvaan 3.Hanna Enersdatter Søber 1859 4.Peder Enersen Berg 2862 g.m. Maren Evebsdotter 1865 5. Dorthenus Enersen Søberg 1865 g.m. Berthe 2.g.g.m Elena Borensen 6. Ener Enersen Søberg 1866 7. Thea Enersdatter Søberg 1871 g.m. Ole Kristian Jonsen 1858 8. Gina Enersdatter Søberg 1879 9. Pernille Enersdatter Søberg 1879 Etterkommerne er intressert i å finne hvor denne familien var født og bodde. På forhånd takk. Mvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

Marianne,Du finner de på gården Søberg i Trysil. Jeg gjorde bare et raskt søk i RHD 1865 tellinga så det er sikkert mulig å finne mer enn det som der står.Lykke til !!Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakon Skaugvoll

I Wilhelmine Brandts "Slægten Benkestok" er det på side 88 nevnt at Richarda Christofa Lockert,f.1872 den 30/5-1896 ble gift med Kristian Olai Søberg, f. 29/9-1861,telegrafbestyrer på Lærdalsøren (s.av Johan Johannesen Søberg i Bø, f. 1831, d. 1902 og Elen Marie Mørck, f. 1822. En tidligere kollega av meg, kom fra Gjøvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.