Gå til innhold
Arkivverket

[#4661] Kirkebok for Hemne, Sør-Trøndelag. (Karen Gudbrans


Gjest Lars G. Hukkelaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars G. Hukkelaas

Er det noen som har tilgang på kirkebøkene for Hemne (Hevne) Karen Gudbrandsdatter f. 1845-46 var tjenertepige på gården Grønseth under folketellingen i 1868. Finner henne ikke på 1900-tellingen. Hvor ble hun av ? Mvh. Lars G. Hukkelaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Peter Hansen

Jeg kan ikke finne henne i 1875 tellingen i Hemne heller. Jeg finner henne ikke i noen ekteskapsregistrering eller registrert som mor ved dåp i kirkebøkene for hemne. Jeg har ikke anledning til å sjekke blandt utflyttede.Hilsen Hans Peter Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars G. Hukkelaas

Takk til Hans Petter. Kan du gi meg din Mail-adersse så vi kan prates? Jer sitter her med tellingen for 1865 for Grønset gård. Karen var 20 den gang og det var jo mange "Logerende" både sjømend og fiskere på gården så det er jo mulig at hun kan ha flyttet ut. Mvh. Lars G. Hukkelaas la-gabri@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.