Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Britt Frank

[#4662] Foreldre/aner til Andrine Olsdtr.,f. 1859 Øvre Tve

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Andrine ble f. 17 sep. 1859 på Øvre Tveit/Hammer - foreldre var Ole Johnsen og Helene Johanesdtr., begge f. ca. 1822/23 (ved FT 1865 skal begge ha vært 42 år). Jeg skulle gjerne ha visst mer om hennes foreldre, fødseldata/foreldre etc. Kanskje Alenfit-boka forteller noe mer om dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Ludvig Kvamme

Hei Britt. Har funnet i en liste over konfirmerte i Hamre, som snart blir lagt ut i Digitalarkivet, Ole Jonsen Øvre Tvedten konf. 7. juli 1839 i Hamre, 15 år. Foreldre Jon Bergesen og Magdali Olsdatter.Videre finner jeg i Digitalarkivet Jon Bergesen Øvre Tvedt død 28.06.1845, 60 år. Hans foreldre må da være Berge Joensen Øvre Tveten, 1748 - 26.01.1800 og Britha Arnesdatter Tveten, 1762 - ? som giftet seg i Hamre 23.06.1781. Britha gifter seg på nytt 28.12.1800 med Johannes Sjursen Tofting, f.1774. Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt Frank

Hjertelig takk! Jeg har mange folk der inne fra, så da venter jeg spent på de nye konfirmant-listene. Mvh Britt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.