Gå til innhold
Arkivverket

[#4674] Gratis kalenderprogram!


Gjest Inge Eikeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inge Eikeland

Britt Frank etterlyser i innlegg 2560 et dataprogram som kan brukes til å finne ut hvilke datoer de latinske høytidene falt på i ulike år.Et slikt gratis program kan du laste ned her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Det var rart - forsøker jeg å åpne/laste ned filen Dage1-2c.zip får jeg denne feilmeldingen UNI2 - 404 Dokument not found Dokumentet du søgte, blev ikke fundet. The requested file was not found on this server.Det var heller ikke mulig å sikre filen. Dessverre er jeg ikke data-ekspert nok, til å vite hvor så feilen kan ligge her på min maskin. Skal se om jeg kan få en annen til å se på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Eikeland

Jeg beklager at jeg ikke sjekket at linken virket før jeg la den ut. Den virket tidligere. Da jeg allerede hadde lagret programmet på min datamskin, forsøkte jeg (beklageligvis)ikke å laste det ned en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest tom askeroi

Hei-hei her kommer dustespørsmålet. Jeg lastet frimodig ned dette her. Men så var det det at etter en mega maskinkræsj (hardvarefeil fra produsenten) så har jeg ikke lenger noe zip-program. Noen som har en lenke til et sånt?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.