Gå til innhold
Arkivverket

[#4681] Faddere i Nykirken Bergen 1791


Gjest Bjørn Erik Boye
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Erik Boye

Er det noen som har mulighet for oppslag av faddere til: Barbro Bertine f.23.6.1791 døpt.1.7.1791 foreldre: Peter Olai Petersen jegteskipper og Christina Løchesdtr. (Lykke) Stor takk. Mvh Bjørn Erik Boye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Moren står oppført med Christina Persen, og Barbro er døpt 1/7-1791. Faddre er: Madam Abigael Bay, Jomfru Susana Elisabeth Frøchen, Hr Inspecteur Jansen, Hr Lorens Holtermand og Mens Paasche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Jeg synes det er greit å hjelpe andre. På den måten har jeg og fått nye opplysninger på mine egne grener.Så bare spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Jan

Da drister jeg meg til å spørre om faddere til Iver Petter Larsen Bech døpt i Nykirken 6/9-1742 med Lars Knudsen Bech og Elen Iversdtr. Dahl som foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Det står Lars Knudsen Bæch og Elen Iwersdatter , sønn Iwer Peter.Faddere: Barchie Elling Møllers, Anna Elisabeth Krog, Jørgen Lind, Willum Møller og Peter Lexouv.Hvis du skal lete etter slektskapsforhold, kan her nevnes at Barchie , Elling Møllers kone, noteres med fornavn:Birthe, Berckie,Bergithe,Birgithe, Birgita og Bergite .Alle med etternavn Møller. Så lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.