Gå til innhold
Arkivverket

[#4771] Anders Larsen Kolbrek


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei. Anders Larsen Kolbrek ble født/døpt 12.3.1796 på Eiker av foreldrene Lars Borgersen og Live Andersdtr. men hvor var foreldrene hans fra ??, jeg finner dem jo ingen stederAnders ble gift ca 1814/15 på Eiker med Maria Rasmusdtr Skar, født 1794.Er det noen som vet om de fikk flere barn enn disse her.(og når de evntuelt døde) Lars 2.1.1816 Anne Maria 12.3.1822 Live Karine 16.3.1830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri A. Baklid

Anders Larsen og Maria Rasmusdatter er to av mine forfedre. Jeg har notert ned sønnen Rasmus, f 18.08.1818, døpt 23.08.1818 i Haug kirke. Fadderne var Mari Andersdatter, Johanne Mællum, Jacob Rasmusen Skar, Anders Larsen (pluss noen jeg ikke klarte å tyde).Jeg har heller ikke funnet ut mer om Lars Borgersen og Live Andersdatter, men har endel årstall på min hjemmeside. http://home.c2i.net/frank.siri/sirisside.htm Klikk på linken for Johan Larsen, så finner du det.Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.