Gå til innhold
Arkivverket

[#4788] Akerselven Brugseierforening/Oslo


Gjest Øystein Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Andersen

Min bestefar Anton Julius Andersen f.1869 i Grue. Han hadde arbeide på Ørfiskedammen. Er det noen som har opplysniger bilder der fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Brodin

Hei Øystein Jeg ser du har slekt fra Maridalen, det er mulig jeg kan hjelpe deg noe mer, men da må du svare når noen kommenterer dine innlegg. Bl.a. vet jeg om noen som heter Andersen og er født på Syd-seter som du etterlyser. Ja, tampen brenner... Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Andersen

Minne bestforeldre hadde to gutter Fredrik f.1901 da bodde vel fam enda på Syd-seter min far som er f.1904 kan også i ha bod der husa ble vel revet ca. 1905. Siden bodde de på Bjølsen. Har er søskenbarn som er med i Nydalen skiklubb.Med hilsen Øystein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Brodin

Ja, det er han vi kjenner til. Han heter Gunnar Andersen og bor på Kjelsås i Oslo, men jeg har ikke tlf.nr., men treffer ham iblant. Jeg mener han har sagt at han er født på Syd-Seter, men kan vel ha misforstått, for isåfall må det ha blitt revet etter 1930. Hilsen Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Andersen

Han Gunnar bodde i Bergensgata 9. Han er onkel til Eva Andersen som er gjift med Lars-Erik Eriksen. Hilsen Øystein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.