Gå til innhold
Arkivverket

[#4812] Martin Andresen født 1850/51 i Røyken, død i Oslo


Gjest Rune de Lange
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune de Lange

Leter etter min tippoldefars forfedre. Martin ble gift med Lena(e)Hansen f. 1844 i Lier, har ikke vigsel året men min oldefar Karl Andresen ble født 16.06.1878, så det er mulig de ble gift rundt 1878. Håper at noen har noen opplysninger i fra Røyken. Rune!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune de Lange

Finner ikke Andresen, kan navnet stamme ifra Andreas ? kan dette være ham i folketellingen 1865. Martin Andreas. Tjenestegut på garden Stokker i Røyken, ug, 16 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Arne Svendsrud

Jeg har kopi av viede i Røyken fra 1814 og utover, men jeg kan ikke finne disse to nevnte. Er du sikker på at de ble viet i Røyken? Hvis du vil ha flere opplysninger fra Røyken, kan jeg prøve å hjelpe deg, men da vil jeg gjerne ha litt utførligere opplysninger om disse personene. Bruk i tilfelle heller E-mail: odd.arne.svendsrud@eunet.no Hilsen Odd Arne Svendsrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.