Gå til innhold
Arkivverket

[#4819] Trygve Bratland, Nordland


Gjest Nina Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Johansen

Søker etter Trygve Bratland, som var Nord i fra. Han ble gift med Julie Jørgensdatter som er f. 1898, i Aafjord.(Kroken gård). I 1920 fikk de en datter, Olfrid Jensine Bratland, f. i Åfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Det kan vere Trygve Jørgensen, f. 1893, frå Lurøy i Nordland. Han er frå husmannsplassen Aadalen, som tilhører gardn. 33, Bratland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Johansen

Ja, tusen takk! Dette er noe jeg må sjekke ut. For det er vel ikke så mange Bratland-gårder opp i der? (Med tanke på fødselsår og, så var detta interessant). Hilsen Nina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Vatne

Hei, det er nok rett Trygve. Jeg er selv fra bratland og dette er en slekning av meg. Gi meg din e-mail adresse så kan jeg sende noen opplysningerGeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Johansen

Ja, nå hoppa jeg i stolen her! (Hva skulle man gjort uten Internett???):-) Og her er min mail-adresse: nina.merete@johansen.cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.