Gå til innhold
Arkivverket

[#4875] Nålevende amerikanere


Gjest Marit H. Knutsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit H. Knutsen

Jeg har lett på internett etter min manns kusine og har funnet henne. Vet når/hvor hun er født/gift. Vet også hvem hun giftet seg med. Tror også jeg har funnet at hun har 3 barn. Skulle så gjerne ha funnet henne for å få kontakt. Det er min mann høyeste ønske. Hvor skal jeg lete nå? Har forsøkt telefonkatalogen i Usa, men det er så mange med samme navn i de forskjellige statene. Hans tante reiste til Usa i 1920/30 årene som så mange andre, og kontakten ble brutt av en eller annen grunn i 1950-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A.S.Nilsestuen

Hei Marit. Jeg traff slektninger i USA ved å søke etter E-mail adresser. Nå har jo vi et sjeldent etternavn, men det går jo an å prøve. Om du har navnene på fler av familiemedlemmene kan du jo prøve alle, minst en av dem har sikkert internet. Du kan jo også legge igjen en beskjed på Ancestry.com De er som regel veldig ivrig på å finne røttene sine Amerikanerne. Lykke til :-) AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Morken

Det er ikke nødvendig og gå om telefonkatalogen.no og registrere seg for å bruke utenlandske telefonkataloger. Bruk heller denne : www.wayp.com (International White and Yellow Pages).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valgjerd Nauta-Fredriksen

Hallo A.S. Nilsestuen. Koselig etternavn forresten. Men hvor kan en lete etter E-mail-adresser til amerikanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.