Gå til innhold
Arkivverket

[#4929] Anders/Andr. Knudsen f. 31.1.1812 Bg. Kan noen hje


Gjest Sylvi Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvi Hagen

Anders/Andreas Knudsen f. 31.1.1812, døpt 9.2. KK, gift 26.11.1834 m/Massia Jacobia Maria Thorbjørnsdtr. Foreldre til Anders/Andreas synes å være: e.m. Knud Rasmusen(f. 1765 ? døpt 1768 ?) og Agothe Tollevsdtr.(g. 1803 KK). Ved leting etter Knuds foreldre blir det mer komplisert.(e.m. Rasmus og Petriche ?) Foreldre til Agothe ? Foreldre til Massia ? Takknemlig for all hjelp ! MVH Sylvi Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Andreas Knudsen dpt. 9/2 1812. foreldre Knud Rasmussen og agotte Tollevsdt.Gift 31/7 1803 KK enkem. Knud Rasmusen og pike Ågothe Tollevsdt.Massia Jacobia Maria Torbiørnsdt. f. 3/9 dpt. 18/9 1814 DK Foreldre Torbiørn Thomasen matros og Babara Margrethe Monsdt.Gift 29/11 1807 DK unk. matros Torbiørn Tormundsen og pike Barbara Monsdt.Barbara Monsdt. dpt 30/10 1733 DK Foreldre Mons Erichsen og Brite Nielsdt.Dette er hva jeg har funnet her på digitalarkivet under kirkebøker. Som du ser så er det to forskjellige etternavn på Torbiørn. Prøv folketellingen 1801. Kanskje det finnes mere i kirkebøkene for Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Jeg har sett på tipsene, men finner ut at foreldre til Barbara (Barbraa)Monsdtr. kan være: Mons Jacobsen 45 år i 1801 e. Guri Olsdtr. Aarstad 55 år i 1801 Gift 1780 SJLenger er jeg ikke kommet. Så flere opplysninger er velkommen. MVH Sylvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.