Gå til innhold
Arkivverket

[#4973] Dampe, Ole Fran. født ca. 1754


Gjest Jonna Heidemann Lau
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonna Heidemann Lau

Hej Kan nogen hjælpe mig? Jeg søger oplysninger om Caroline Wilhelmine Elisabeth Dampe født ca. 1789 og hendes far Ole Fran. Dampe, som skulle stamme fra Oslo (Christiania) født ca. 1754hilsenJonna H. Lau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Sverre Munthe har en Ole Dampe i sitt register som er lagt ut på nettet - se www.geocities.com/ascricus. Der finner du også hans e-postadresse, og hvem vet om han ikke kan bistå deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest Frederick Gram

Jeg vet ikke hvor aktuelt dette er, men jeg har en rittmester Jens Christian Winther som var gift i Gausdal 14 desember 1799 m. Anne Mathea Dampe, døpt i Christiania 25 desember 1750, død i Biri 16 mai 1810, gravl. 25 mai, 59 år. Hun var dtr. av kjøpmann i Chr.ia Ole Hansen Dampe (død før 1789) og Dorthea Jacobsdtr. Kaae (1725-1789), og enke efter sogneprest Andreas Munch Borchsenius (1737-1788)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Ole Frantzen Dampe ble født 1755, døpt i Vor Frelsers Kirke i Christiania 15.02.1755, sønn av røyert Frantz Olsen og Anna Gertrud Nielsdatter. Alt jeg rekker i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Tar med at nevnte Ole flyttet til København og fikk borgerbrev der som skredder og giftet seg i Garnisonskirken 04.07.1787 med den 10 år yngre Anne Elisabeth Wallis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om du skriver Dampe i boksen over som heter 'Søk i tema/gå til nummer:' vil du finne at Dampe har vært tema her før. Kan se ut som det også er om Ole Fran. Dampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.