Gå til innhold
Arkivverket

[#5017] Marn Andreasdatter fra Bejeren Nor-Hvor finner jeg


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hei. Jeg ble så imponert av den hurtige hjelpen at jeg prøver enda et problem. Min oldemor på morsiden, Marn Andreasdatter var født i Bejeren Nor i 1857, men jeg har ikke maktet å finne henne eller hennes foreldre, ei heller noen søsken av henne. Er der noen som vet råd med det? mvh Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Baltzersen

En sjekk DA's landsomfattendesøk, ga et ganske sikkert treff. Fornavnet er jo ikke så vanlig. Sjekk denne siden: Lenke Som du ser har familien flyttet til Gildeskål. mvh. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Hjertelig takk for både hurtig og effektiv hjelp. Det er nok den rette. Til min unnskyldning får jeg si at jeg ikke har søkt etter henne på DA, men på HD, og der fant jeg henne ikke, ikke noen av dem. Nå skjønner en amatør som meg at jeg må bruke begge skal det nytte. Jeg håper det i alle fall. mvh Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.