Gå til innhold
Arkivverket

[#5131] Sannesund, Borge i Østfold


Gjest Torill Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Berg

Hei Jeg lurer på om noen vet om et sted eller gård i Borge som heter noe sånt som Sannesund. I forbindelse med vielse i 1851 i Borge, sto dette oppført som brudens hjemsted. Det var vanskelig å tyde nanvet, og det kan hende at navnet ikke er korrekt.Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Berg

Hei Eva Lillian! Vil det si at jeg bør lete etter brudens fødsels og hennes foreldre i Sarpsborg i stedet for Borge? Da er det i så fall ikke rart at jeg ikke har funnet henne! :))Takk.Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Jeg er ikke absolutt sikker, men tror nok du må lete i kirkeboken for Tune. Har selv slekt som bodde i eller nær Sannesund på 1800-tallet, og de hørte til Tune prestegjeld. MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Lillian Vedahl

Hei Torill. Jeg tittet på folketellingen for 1865 for¨Sarpsborg og Sannesund sto da under Sarpsborg. Kanskje du også kan søke etter slektningen din under Dis Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.