Gå til innhold
Arkivverket

[#5139] Stavnsbraaten, Flå i Hallingdal


Gjest Egil H Thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil H Thomassen

En av mine oldefedre, f. 1816, var sønn av Thomas Nilsen og Margith Knudsdatter Stavnsbraaten. Vet noen noe om deres slekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Jeg har vært i kontakt med Stavnsbraaten og skal sjekke opp det etterhvert.Ellers kan det være nyttig å ta kontakt med Terje Østro på Gol. Han skriver bygdebok om Flå og Nes. Det første bindet om Nes(byen) kommer ut i slutten av 2001.Hans adresse:Terje Østro3550 GOLTormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil H Thomassen

Hei Tormod,Takk for adressen til Terje Østro. Jeg sender noen linjer i morgen.Jeg håper du fikk mitt siste innlegg om Nils Thomassen for en tid tilbake. Nils bosatte seg i Drammen, og levde der til sine dagers ende.MvhEgil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei Egil.Jeg er ikke sikker på om jeg fikk med meg noe om Nils Thomassen. Er det lenge siden det sto??Jeg er ikke så ofte innom lenger, da jeg har fått yrkesforbud med å klikke så ofte med musen , for skal du følge med her blir det mange unødige klikk og verre blir det.Med vennlig hilsen Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil H Thomassen

Hei Tormod,Det må ha vært i midten av desember 2000. Hvis du er interessert i Drammens-slekter, kan du maile meg og jeg skal sende deg Nils Thomassens etterslekt.egil.th@online.noMvhEgil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.