Gå til innhold
Arkivverket

[#5145] Søk etter etterkommere i Stor-Elvdal, Hedmark


Gjest Rune Bjerke
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Bjerke

Jeg kaster meg utpå i tilfelle noen kan hjelpe meg med navn på mulige etterkommere etter Edvard Iversen f 1885, som i FT1900 er bosatt på Brakken i Stor-Elvdal. Han er født og døpt i Rendalen. Foreldrene er Iver Eriksen fra Ringebu og Marte Eriksen (f Gundersdatter) fra Rendalen. Ut fra mine funn tror jeg at Edvard var enebarn, men evt protester mottas med takk.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Janet Thompson

Thank you for responding to my inquiry. I have quickly looked at the slektbibliotet site and it appears that it might be of great assistance to me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ola Klefsås

Edvard Iversen Sandvold, dagarbeider på Atna i Stor-Elvdal, f. 1885 i Rendalen, sønn av Iver Eriksen, giftet seg 12.05.1913 i Trefoldighetskirken, Kristiania, med Elida Iversdtr Thorstuen, f. 1891 i Stor-Elvdal, datter av Iver Engebretsen Torstuen. 29.12.1916 fikk de sønnen Ingulv Magnor, døpt 11.02.1917. Edvard var da skogsarbeider, og de bodde på Atneosmoen i Stor-Elvdal.Ingulv døde 22.08.1928. 01.07.1929 fikk Edvard og Elida ei datter, som fikk navnet Elida. I følge en slektning døde moren i barnseng, og dattera ble oppkalt etter henne. Noen flere detaljer, og navn på en nålevende etterkommer kan du få ved å sende meg e-postadressen din.Med vennlig hilsen olakaa@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.