Gå til innhold
Arkivverket

[#5173] Rasmus Anderssen Hole 1787- 1854 Rimstadalen i Nor


Gjest Magnar Hole
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hole

Er det nokon med oppl. frå ytre Nordfjord (Bryggja Davik ) som veit noko om ovennemnde person som er min 2x tippoldefar. I flg. FT 1801 er dette son til Anders Monsson Hole (f. Myrold), som var brukar på tdpkt. I Sffarkiv sin base er det fødd ein R A Rimstad i 1787, men han finst det ingen spor av i ettertid. Han skal være son av Anders Anthoniss. Rimstad og Kari Rasmusd., som det heller ikkje finst spor etter på FT 1801. Eg ser det er fleire stader i Fylkesarkivbasen at gardane Hole og Rimstad er samanblanda, så eg lurer på om dette kan være ein og samme person. Han var g.m. Ingeborg Isakdtr. Husevåg i 1814, og far til Anders Rasmuss. Hole 1815-1862. Takknemlg for hjelp. Helsing Magnar Hole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Rasmus er fødd før foreldra kom til Hole. Søk på fars bustad Myrold, så finn du han, fødd i 1786.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.