Gå til innhold
Arkivverket

[#5190] Stange


Gjest Jan Tertnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Tertnes

Min oldefar Mikkel Thronsen født 1859 på N. Såstadeie, Stange var gift ???? med Pernille Eriksdtr. (var bosatt på Rygeide i Buskerud)Er det noen som kan gi info om hvor Pernille var født og når, samt eventuelle foreldre?Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Først nå så jeg at du skrev at din oldefar var født 1859. Her er det vel en feil et sted, eller et kjempesammentreff. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Mikkel i 1865 var født ca. 1820 i Stange og Pernille ca. 1829 samme sted. Det yngste av barna var født i Guldalen, og de andre i Stange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Vasaasen

Hei ! Denne familien har jeg "vært borti" en gang tidligere. Både Mikkel og Pernille er født i Stange. Pernille ble født 09.10.1829 på Huseeie i Stange og døpt 22.11.1829 i Stange kirke. Foreldre Erik Olsen og Marte Pedersdatter.Med hilsen Steinar Vasaasen Hedmark Slektshistorielag (som fortsatt trenger innsatsvillige folk til dataregistrering av kirkebøkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Mange takk for svarene. Til Berit så beklager jeg mye når det gjelder årstall. Der har jeg bommet kraftig. Jeg har det korrekte i mine filer.Til Steinar: Det er riktig at du har vært borti dette før men jeg manglet foreldre til Pernille og hvor hun er født.Takk for hjelpen !!mvh Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.