Gå til innhold
Arkivverket

[#5232] Marie Andersdtr. Sodstad, Østre Toten


Gjest Liv Biseth Berger
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Biseth Berger

Marie Andersdtr. Sodstad f. 5. august 1828 Østre Toten død? Hun ble gift med svensk gullsmed Aron Lindstrøm 16. april 1857 Østre Toten. De fikk 2 barn: Karen f. 17. juni 1857 og Anton f. 19. november 1858.Aron Lindstrøm døde 7. februar 1860 i Kr.ania.I folketelling 1865 for Østre Toten bodde Marie Andersdtr. med begge barna sammen med sin bror Mathias Andersen f. 1826 på Kjøl, og folketelling 1875 bodde familien på Roen. I folketelling for 1900 bodde Marie og broren på Olderholt en plass under Burud. De kalte seg begge Olderholt.Jeg har lett etter Marie etter 1900, men jeg har ikke funnet ut hvor hun ble av. Datteren Karen vet jeg heller ikke noe om. Sønnen Anton flyttet først til Østre Slidre hvor han giftet seg med Seborg Tollefsdtr. Senere flyttet de til Kr.ania.Er det noen som vet noe om Marie Andersdtr. og hennes datter Karen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest Anita Bjørtuft

Hei!Anton Lindstrøm er min oldefar og jeg søker den samme slekt. Jeg har endel opplysninger. Kanskje vi kan utveksle info? Min mailadresse er: bjoertuf alfakrøll online.no Mvh Anita Bjørtuft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.