Gå til innhold
Arkivverket

[#5238] Hva er en "Drager"


Gjest Jan P.Hoddevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan P.Hoddevik

Min stamfar Axsel Johansen fra Bergen var "Drager". Er det nokon som har forklaring kva yrke dette var? Det står ikkje oppført noko i Ordlista. Axsel var gift med Karen Halvorsd. og dei budde i Bergen. Korleis kan eg finne meir ut om kvar dei budde, familieforhold osv. Eg har prøvd kyrkjebøkene utan å lukkast. Dei hadde 3 barn, Anne Bergitte, mi stammor, Birthe Malene, og Johannes. Kvar vart det av desse? Alle vart døypte i Domkirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

I gamle dager var det i byene en del tjenestemenn som skulle påse at det ble brukt riktig mål og vekt i vareomsetningen. I de større byene var det både overmålere og undermålere(!). Dragerne var en slags assistenter i denne tjenesten. [Kilde: Historisk leksikon]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ebbe Bielefeldt

Du skriver ikke noget årstal; men hvis det er i nyere tid kan det betyde "bærer". Han kan være beskæftiget med bagage ved personbefordring eller "fragtmand".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan P.Hoddevik

Axsel vart fødd ca 1750 åra i Bergen. Ellers til Ebbe har eg eit spørsmål. Eg leitar og etter forfedre av ei jente Christie Marie Knudsd. Boemann frå Jylland. Ho vart fødd ca 1750 åra og kom til Stadlandet i Noge på merkeleg vis. Det vert fortalt at ho var adeleg og broren var ein dansk sjøkaptein. Har prøvd å søke i dei danske listene, men kan ikkje finne nokon spor. Har du nokon ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.