Gå til innhold
Arkivverket

[#5246] Tune, Østfold 1828 - 1852


Gjest Randi Lien Evans
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Lien Evans

Leter etter slekt av Carl Christian Hansen f 1828 Tune gift med Johanne Sophia Vernersdatter f 1831 i Tune. Deres sønn Ole Valinius Hansen f 1852 er ikke a finne i 1865 FT - han giftet seg i Idaho så familien må ha emigrert før 1865. Enhver info velkommen. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Falch-Jacobsen

Hei! Du finner familien i Glemmen ved ft 1865: Tellingsår: 1865 Kommune: Glemmen Kommunenummer: 0132Navn på bosted: I Gutnits Arbeiderbolig Antall personer registrert på bostedet: 62.Navn Familiestilling Sivilstand Yrke Fødselsår Fødested Etnisitet Karl Wickhorst Husfader g Mekanikus 1831 Fredrikstad Karoline Wickhorst hans Kone g 1835 Laurvig Gustav A. Wickhorst deres Søn ug 1860 Glemminge Lands. ---- Ole Hanssen Logerende ug Sagbrugsarbeider 1830 Tune Prgj. Karl Hanssen Husfader g Filemester 1828 Tune Prgj. Johanne Sofie Vernersdatter hans Kone g 1831 Tune Prgj. Ole Valenius Karlsen deres Søn ug Sagbrugsarbeider 1850 Tune Prgj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Randi Lien Evans

Inger: Jeg har nettopp oppdaget at jeg fikk svar - Hjertelig takk for hjelpen - og så raskt! PC'en min har vært "lammet" noen uker - kunne bare bruke Hotmail - derfor har jeg ikke sett innslaget! Apologies! Har nettopp lagt in ny forespørsel - jeg skulle vel nesten legge inn undskyldningen på nytt innslag så jeg vet at du vil se det? Here goes! Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Inger Falch-Jacobsen

Det tok fire år før jeg skjønte hva som skjedde. Jeg søkte tilfeldigvis på navnet mitt og kunne ikke huske at jeg hadde svart på noe om Tune... Jeg fant ut av det nå - bare hyggelig at jeg kunne hjelpe!'Verre' er det at de du etterlyser er i databasen til skaperen av GedHTree som jeg bruker - Gary Welker! Ser ut som de er blant forfedrene til kona hans? Er du i slekt med dem? Garys hjemmeside er på [url="http://www.gedhtree.com/>http://www.gedhtree.com/ Rett inn på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.