Gå til innhold
Arkivverket

[#5297] Bjørnør Prestegjeld


Gjest Anne-Lise  Mikalsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise  Mikalsen

Søker etter min oldefar,Johan Andreas Dahl,f,1863 i Bjørnør Pr.gj.Gift m/Anne-Marie Askildsdtr i Bergen.Jeg har lett i bygdebøker for Bjørnør uten å finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det må være de som gifter seg i Bergen Domkirke 25. april 1890:Johan Andreas Martinsen, arbeidsmann f. i Bjørnør 1864, og Anne Marie Knutsen, f. i Bergen 1864 (døpt i Korskirken).Og da er vel Johan Andreas den Johan Martinsen, 3 år gl., som du finner i FT-1865 for Bjørnør som sønn av Martin Ols. Dahl og Karen J. Paulsdatter på Stægali.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Jeg kan bekrefte at Johan Andreas Dahl er fra Stagali i Stoksund. Stoksundbindet av gårds- og slektshistoria for Bjørnør skal snart gå i trykken. Jeg har hatt manuskriptet til gjennomlesing, men har det ikke nå lenger. Dersom du har spørsmål om slekta kan du henvende deg til Sigurd Brattgjerd, Aunsvevegen 12, 7510 Skatval. Men jeg håper at boka kan komme i løpet av året. Med hilsen Halvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.