Gå til innhold
Arkivverket

[#5433] Hjelp til å finne nålevende personer


Gjest Harald Bern
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Det er nå en gang slik at når noen dør så er der en viss prosedyre som må følges,staten er der jo som en gribb. Skifteretten i Kristiansand ligger under Kristiansand byrett,der må dei sikkert ha dei nødvendige opplysninger. Har du navn og noelunde tidspunkt for dødsfallet så burde det vere en enkel sak å finne frem til eventuelle arvinger og avdøde sin siste bopel. Der er nevnt at han bodde i høyblokk i området Oddemarka/Østerveien/Weisserområdet. Noen av dei blokkene er det Forsvaret som eier,tror familien Weisser også har interesser der. Kan det presiseres hvilken blokk? MVH Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Bern

Hei til dere all !Tusen takk for all god hjelp så langt. Til deg Sigbjørn så vet jeg ikke hvilken blokk det er snakk om. Kommer til å ta tak i sporet rundt boken "De norske jernbaner og deres personale" (utg.år 1955-59). Finner jeg han ikke der så får jeg starte på bunnen med kirkebøkene for Balke i tidsrommet 1900-1910.Skal holde dere alle oppdatert på saken.Igjenn takk!Harald Bern, Asker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.