Gå til innhold
Arkivverket

[#5460] Anders Anderssen - frå Gausdal?


Gjest Otto Ottesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Otto Ottesen

Er på jakt etter bakgrunnen til min tipp-tipp-oldefar Anders Anderssen Myklebust f. 1748 - d. 1809. Budde på Myklebust, Herøy, Sunnmøre. Han har brukt namna Helle eller Melle. I kyrkjeboka har han også namnet Hammershaug. Melle kunne tyde på opphav frå garden Mele i Ørsta, men det har ikkje vore mogeleg å finne han her. I Ølve i Kvinnherad finst gardane Øvre og Nedre Hamarhaug (inntil 1907 låg gardane i Tysnes og er difor omhandla i gardssoga der). Her finst det 2 moglege kandidatar: At far til Anders kan vere Anders Øvre-Hamarhaug f. 1710 og d. 1749. Budde i Bergsvåg i Fusa. Nokon son som heitte Anders er likevel ikkje nemnt i Bygdeboka for Fusa. Det er også ein Anders på Hamarhaug f. 1716. Han står det ikkje meir om.No veit eg at det og finst ein gard som heiter Hammershaug i Gausdal utanfor Lillehammer. Dette sporet har eg ikkje fått sjekka nærare. Er det nokon som kan vite noko om dette eller sette meg på sporet etter kjelder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Otto. Jeg anbefaler deg å kontakte Opplandsarkivet Maihaugen. Der er det En som heter Richard Fauskerud som er veldig hjelpsom. Du finner Opplandsarkivet ved å søke etter det på Sol sin side. Lykke til videre. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.