Gå til innhold
Arkivverket

[#5462] Bernt Ellefsen


Gjest Torodd Støyl
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Støyl

Jeg leter etter min tipp oldefar Bernt Ellefsen. Jeg veit ikke hvor han var fra og ikke når han var født. Min bestemor mente han hadde bodd i Heggedal. Han gifta seg med Agnes Nilsen f.03.06.1885 fra Asker.(Hun står som Eliasdatter i FT 1900). Han emigrerte til Canada etter 1905, men kom trolig tilbake til Norge.Jeg kan ikke finne han på FT 1900 eller på Family search. Det jeg lurer på er om han kan ha bytta navn. Kona hans Agnes står som Eliasdatter i 1900, men hun brukte Nilsen senere. (Faren hennes het Elias Nilsen). En slektning har lett i kirkeboka i Asker, men uten å finne han.Noen forslag på hvor jeg kan leite? Tar i mot alle forslag med takk!Hilsen Torodd Støyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

HeiDet du burde gjøre er å finne ut når og hvor de giftet seg- Der vil du finne opplysninger om farsnavn og fødested. Det vil du også finne ved dødsfallet også.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.