Gå til innhold
Arkivverket

[#5517] Inga Amalie Antonsen Braaten.f 1888


Gjest Mona Årnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Jeg håper noen kan hjelpe meg å finne etterkommere etter Inga Amalie Antonsen Braaten f 1888 i Eidsvoll hun reiste til Boston i USA 11.05.1906 med båten M.R. Rafell Montebello.Inga ble der resten av livet. Takknemlig for hjelp. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei Mona! Anbefaler deg å kjøre en søk på www.ellisislandrecords.com jeg fikk treff, men det er håpløst å komme igjennom. Prøv å søke på Inga (fornavn og Braaten etternavn. så prøv å søke på Inga A. fornavn og Braaten etternavn. Disse to fikk jeg treff på, og tror at de er de samme! Ting er, hun var da langt over 30, tror ikke hun fikk så mange barn... Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Laila. Takk igjen. Jeg var innom Ellis Island nå og fant henne på Passenger Record. Det hadde vært morsomt å finne hennes eventuelle mann og barn. Hvorfor tror du hun ikke fikk så mange barn? Nå ble jeg nysgjerrig? Vet dum om det er noen adresse jeg kan søke på i Boston. Mass.? Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei igjen Mona! Vel, hun reiste frem og tilbake stadig iført sitt pikenavn, og hun var jo single litt oppi årene. Greide du å komme inn på "ships manifest" på Ellis? Jeg kommer ikke inn der i dag, kan ofte stå fine tingser der serri! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Laila. Hva er det du ikke vet? Jeg kom inn på passenger record og ship image.Det var ganske stor pågang der i går. Får prøve igjen. Takk igjen. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.