Gå til innhold
Arkivverket

[#5531] Min ttt-oldemor fra Ølen (H): Christi Olsdtr Hille


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hun var født ca 1727 i Fjelberg, Ølen. Det finnes ikke bygdebøker her enda og kirkebøkene går visst ikke langt tilbake heller. Men jeg prøver allikevel, kanskje det er andre som holder på med denne familien. Christi ble gift med Knud Kudsen Udager den 7/4-1749 de fikk datteren Jorna/Jorond Knudsdtr som senere giftet seg med Lars Halvorsson Utåker. Lars hadde en søster Kari og muligens en bror Ola. Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Balle

Hillestad finner du i bygdeboken for Fjelberg. Her finner du litt informasjon om Knut og Kristi. Far til Kristi er oppgitt som Ola Olsson Hillestad. Kan i farten ikke se at det står noe mer om Ola under Hillestad. Dersom du ønsker det kan jeg sjekke litt nøyere. Send da en epost til eballe@frisurf.no.mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for tilbudet, Einar-:) Jeg har faktisk allerede fått en god del opplysninger nå. Geir Kristian Eide har lett igjennom bygdebøker og kirkebøker og funnet en del. Men dersom det er mer om dem tar jeg gjerne i mot. Skal sende deg en mail. mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.