Gå til innhold
Arkivverket

[#5573] hvem er denne johan ellinsen


Gjest
 Del

Recommended Posts

Digitalarkivet: 1900-telling for 0203 Drøbak. Johan Ellings. født i Christiania 1853 Maler gift med Augusta Ellings. g 1852 i Sverige barn 1 Oscar Ols. Søn f 1888 barn 2 Adolfine Ols. Datter f 1891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Hei hvis du ønsker hjelp så må du følge reglene.Da kan det jo tenkes at du får mere hjelp. Stå fram si hvem du er så kommer nok hjelpen din. Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TROND STRANDHAUG

beklager at mitt navn var uteglemtDigitalarkivet: 1900-telling for 0203 Drøbak. Johan Ellings. født i Christiania 1853 Maler gift med Augusta Ellings. g 1852 i Sverige barn 1 Oscar Ols. Søn f 1888 barn 2 Adolfine Ols. Datter f 1891.Jeg lurer på om ovennevnte Johan var min oldefar og om han er gift på ny.Min oldefar Johan Ellingsen var også født i Cristiania 1 1853 av yrke var han maler.Min oldemor Olava Otterdatter er kanskje død,jeg har registrert en Olava Otterdatter som død i kirkeboken for Grønland Kirke i Oslo. i 1879. uten at jeg med hundre prosent sikkerhet kan si om dette er riktige Olava.I såfall er det ikke urimelig at Johan gifter seg på ny.--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.