Gå til innhold
Arkivverket

[#5614] Fødested Loen -1900 Kristiania telling


Gjest Tove Tjøstheim Eek
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Tjøstheim Eek

I 1900 telling for Kristiania (Oslo), adresse Sofienberg gade 4 finner jeg min bestefars kusine Karense Frantsen f 1874 i LOEN , skal jeg da gå uti fra at det er Loen i Sogn og Fjordane eller er det et annet sted kalt Loen nærmere Oslo , faren hennes er fra Botne,Hillestad i Vestfold. Takknemlig for tips og råd.Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei Tove! På Familysearch.org fant jeg denne lille frøkna: Karense Marie OLSEN Sex: F Event(s): Christening: 29 Nov 1874 Fon, Vestfold, Norway Parents: Father: Olaus FRANTSEN other: Bredine KRISTENSDRFon var vel i Ramnes, Vestfold, tror jeg. En veldig aktuell kandidat.... Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Tror nok det ja:o) Det er ikke mange Karense'r født i noe som ligner på Loen/Fon.. Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Ganske riktig , i kirkebok for Fon fannt jeg Karense Marie f 31 0kt, dpt 29 nov.1874 i Fon og at hennes foreldre ble viet 11 juli 1862. Så nå kan jeg legge henne til ro. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.