Gå til innhold
Arkivverket

[#5617] Anette Vilhelmine Helgesdatter, Tune i Østfold


Gjest Petter Langeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Petter Langeland

Anette ble født i Tune ved Sarpsborg 8.11.1833, og døde 21.3.1910. Hun ble gift med Johannes Knobel 9.11.1860. Kan noen hjelpe meg med å finne Anette`s foreldre? Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Langeland

Fødselsåret til Anette Vilhelmine Helgesdatter er noe usikkert: Ifølge FT for 1900 er hun født i 1833 i Tune, mens det i FT for 1865 er skrevet 1836 i Sarpsborg. Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Hvor har du fødselsdatoen fra, da? :)Uansett burde det jo være en enkel sak å få sjekket fødselen og/eller giftermålet. Jeg skal på Moss bibliotek i morgen, og kan sjekke i kirkeboka for Tune da./k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter Langeland

Fødselsdatoen (8.11) har jeg fra noen gamle papirer etter min mor. Årstallet her 1832 eller 1833, skrevet over 1838 tror jeg. Dødsdatoen kommer også herfra. Dato for giftemål har jeg fra Familysearch. mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Anette Wilhelmine, født 8.11.1833, døpt 14.12.1833 i Tune av foreldre arbejdsmand Helge Andersen Gleng og hustrue Anne Grethe Andersdatter.Faddere: Madam Arnesen, P: Hellene Andersd. Gleng, U:K: Johan Hansen Berget, U:K: Johan Engholm og U:K: Vilhelm Engholm/k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.