Gå til innhold
Arkivverket

[#5683] Vestre Toten


Gjest Kari Anne Støyl
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Anne Støyl

Jeg trenger hjelp til å finne foreldrene til mine tipp, tipp oldeforeldre - Ole Hansen f. 1831 g.m. Johanne Matea Johannesdtr. f. 1826. De bodde på Hullet-Bakke i Vestre Thoten i 1865. (Moren til Ole Hansen het Dorthe Larsdtr. i følge 1865-tellinga).De fikk bl.a. datteren Mathea Olsen f. 1854 som giftet seg med Nils Olsen f.1857 i Vestre Aker (mine tipp oldeforeldre).Det jeg trenger hjelp til er foreldrene til Ole Hansen f.1831 og Johanne Matea Johannesdtr. f. 1826.Hilsen Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Fredriksen

Har du vært innom "www.slektshistorielaget.com" De har mye stoff fra toten området, og der tror jeg du får du god hjelp med etterlysninger. Hilsen Eva F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Anne Støyl

Hei Eva. Nei, jeg hadde ikke vært innom siden du nevnte, men nå har jeg vært det. Tusen takk for hjelpen!Hilsen Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.