Gå til innhold
Arkivverket

[#5686] Pleiedatter,Askøy.


Gjest Olav Gatland.
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Gatland.

Er det noen som kan gi meg opplysninger om Marie Josefine Berentine,Mikkelsen f.2/6-1892. Hennes foreldre var Johanne Bergitte Larsdtr. Skiftesvik/Strushavn født:16/3-1866-død:1896 Gift med Mical Mikkelsen Bergen/Lindås f.1855-1891 Faren var død før Marie var var født. Paret var gift 21/7-1891.Mical var Skomakermester i Bergen.døde også der26/12-1891En trist historie,som endte veldig bra for Marie. Spørsmålet er i hvilken fam.var hun pleiedatter. Etter hva jeg vet skulle hun ha bodd i Strushavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg finn at ho vart døypt i Strusshamn 1892 av dei foreldre du nemner (men dei må vere vigda annan stad), med adr. Skiftesvik. Men eg finn henne korkje i Askøy eller Bergen 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Mora døydde av tæring. Eg ser at mora i alle høve hadde to brør som vart gifte og øksla seg. Den eine fekk 13 born og flutte etter 1900 til Loddefjord (Vilhelm). Den andre (Johan Olai) vart gift og budde i Skiftesvik nokre år før 1900, men er der ikkje i 1900. Det kan vere at ho vart buande hjå sistnemnde og evt. flutte med dei til ein annan stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland.

Takker for alt arbeid du har lagt ned i å finne Marias pleieforeldre. I 1900 tellingen for Askøy, finner jeg Maria Mikkelsdtr.boende hos Abraham Paulsen og Petrika Kristensdtr.Follesø,men med feilt fødselsår 1889.Foreldrene var vigd på Askøy 21/7-1891.Etter hva jeg har blitt fortalt skulle hun ha bodd i Strusshavn,fra "såkalte" pålitelige kilder.Faren døde i Bergen 26/12-1891. Hvordan har du opplysninger om at Vilhelm flyttet til Loddfjord etter 1900?Og så til en annen sak: Har du peiling på hva en fam.fikk i stønad fra Fattigveseenet i de dager for å ta til seg et pleiebarn. (Maria er mor-mor til min kone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Marie Mikkelsdatter er heilt sikkert dotter av Mikal Johan Paulsen i Juvik. Han hadde ei Marie Severine, f. 1889. Abraham P. på Follesø er av same slekta, så dei sytte nok for sine.At Vilhelm flytta til Loddefjord etter 1900, kjem fram i det registeret eg held på med over vigde og døypte i Askøy (inkl. Laksevåg). Han får fire born (nr. 10-13) i Fagerdal i Loddefjord frå 1902-1908. Men i 1900 er han i Skiftesvik.Det kan godt vere at ho budde i Strusshamn ei tid, men avgjort ikkje i 1900 - etter det eg kan sjå.Kor mykje fattigvesenet betalte den gongen for eit pleiebarn, veit eg ikkje. Men det var nok ikkje mykje. Det var vel òg skilnad etter alder og om dei kunne gjere nytte for seg på garden. Men på SAB er der nok folk som veit meir om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.