Gå til innhold
Arkivverket

[#5855] Markestad/Andersgård/Glemmestad/Solberg/Skjefstad/


Gjest Arne Neegaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Neegaard

Har virkelig ingen noen kjennskap til disse gårdene? Eks. Christen Monsen Markestad f.?-d.? Vær så snill!!!!!!!!Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Fredriksen

Prøv å legg ut etterlysningen din på www.slekts-historielaget.com,der kan du kanskje få god hjelp. Jeg og leter etter en fra gården Markestad (Ole Kristian Markestad, gift i 1767 med Berte Jensdatter Gjestrum.) Jeg driver ikke med Toten akkurat nå, men når jeg skal det igjen skal jeg prøve å se i "Neumanns protokoller". Protokollene tror jeg bare finnes på Gjøvik bibliotek og Toten Økomuseum. I protokollene finnes det mange gårder som ikke står omtalt i bygdebøker for Toten. Hilsen Eva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

æsj! og så greide jeg å gjøre det samme! Slektshistorielaget bør gjøre susen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Neegaard

Slektshistorielaget har mye nyttig informasjon, men ikke så langt tilbake som jeg trenger. Håpet på raskere tilbakemelding via DA, men skal legge inn etterlysninger i "SHL"- (kan ikke det være en grei forkortelse for Slektshistorielaget.com, vi er ikke de eneste som skriver feil!)Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Tor Rustad

Se i "Buruldsboka" s. 44, den er på en del bibloteker, bl. a. på Gjøvik og Toten Slekthistorielag's avd. på Oppland Fylkesbibliotek, Gjøvik, eller send en epost til meg tor.rustad@c2i.net, så skal jeg hjelpe degTor Rustad, Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen Hasle Kokkim

Hei ArneTror jeg har slekt fra Markestad og også fra Kukkersrud som du også har etterlyst. Men er usikker på om det er før eller etter 1750. Kanskje vi har felles slekt? Skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Du kan gjerne maile meg hjemme på trond.kokkim@c2i.net eller på jobb ellen.hasle@ikb.nlh.no Hvis du ikke har sjekket "neumanns-familieprotokoller" som er nevnt tidligere bør du prøve det. På Økomuseet på Kapp får du helt sikkert kjempe god hjelp. Skal også sjekke hva jeg har kopier av hjemme.Ellen H. K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.