Gå til innhold
Arkivverket

[#5881] Dagmar Bye / Rosa Bye (Oslo/Drøbak)


Gjest May Bjerke
 Del

Recommended Posts

Gjest May Bjerke

Jeg leter etter deler av min slekt og håper noen kan hjelpe meg.Lurer egentlig på hvem som er far og mor til Dagmar Leonarda Wilhelmine Bye (født 1895, Drøbak) og Rosa Josepha Alexandra Bye (født 1894, Drøbak). De bodde i Motzfeldtsgate 5 i Oslo, på 1900-tallet. Ifølge papirene så langt, så skal Dagmar Bye ha flyttet til Oslo i 1896, men jeg har ikke kunnet finne ut hvem som er deres mor og far. Det kan tyde på at Rosa Bye døde veldig ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Ikke helt relevant ift det du spør om i denne omgang, May, men jeg prøver meg likevel: Har du mellomnavnet Dagmar?? Grunnen til at jeg spør er selvfølgelig at May Bjerke også opptrer i min slekt, og at det er bare 15 av dere iflg SSB.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Bjerke

Hei, sender deg min e-mail adresse så snart jeg kan.Er det noen som vet hvem som kan være mor og far til Dagmar Bye? Eller som vet hvem Ludvig Immanuel Larsen sin far og mor er, og om Ludvig evt. har noen brødre eller søstre.Har funnet Ludvig Larsen i 1875 tellingen også, men han bor da ikke sammen med sine forelde.Alle opplysninger er velkomne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.