Gå til innhold
Arkivverket

[#5882] Slekthistorelag i Lier, Buskerud


Gjest Anne M. Gilhuus
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Anne M. Gilhuus

Hei Rune. Av en eller annen grunn kom jeg ikke inn på hjemmesiden din :-( Den Johan Hansen du nevner, var han sønn av Hans Jacob Christiansen Strøm ( f. i 1848 i Skien) på V. Linnes ? Hans Jacob var gift med en slektning av min mann, derfor er jeg interessert i etterkommerene hans :-) A.M.G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne M. Gilhuus

Hei igjen! Kom meg inn på hjemmesiden din til slutt etter å ha søkt på Alta Vista! :-) Her har du slektsrapp. til H.J: StrømRapport over etterslekt i alle 3 ledd (6) til Hans Jacob Christian Strøm 1 Hans Jacob Christian Strøm, Gårdbruker, * 1848 Fødested: Skien ? Nanna Johanne Pedersdtr. Krogstad * 1854 Barn: 1 Petra Strøm * 1885 2 Ingrid Strøm * 1888 3 Einar Strøm * 1889 4 Ulrik Strøm * 1893 5 Gudrun Strøm * 1895 6 Torleif Strøm * 1897 1.1 Petra Strøm * 1885 1.2 Ingrid Strøm * 1888 1.3 Einar Strøm * 1889 1.4 Ulrik Strøm * 1893 1.5 Gudrun Strøm * 1895 1.6 Torleif Strøm * 1897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.