Gå til innhold
Arkivverket

[#5885] Line eller Oline Johansdtr. Skram tjenestpige ved


Gjest David Strømmen
 Del

Recommended Posts

Gjest David Strømmen

Eg leiter etter oplysning om ei dame som var tjenestepike ved Villa Florida i Bergen ved århurdredeskifte. Ho vart fødd i Selje prestegjeld truleg 1865. Ho tjente med tipp grand tante, Marie Wilhelmsen Strømmen frå Selje. Marie og hennar mand, Jens Iversen Birkeland besøkte henne i 1932 då dei var heime på besøk frå Amerika. Eg lurte meg på om nokon kjenner til Villa Florida di vi har en del brev og brevkort med den adressa. Takk på forhand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kjenner ikke til Villa Florida, men tittet litt på folketellingen i 1900. Kunne ikke finne noen Oline eller Line Skram i Hele Norge, men i Bergen fant jeg tjenestepike Alette Skram f. 1868 i Selje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Kanskje et skudd i blinde, men jeg fant denne vigselen i Bergen:Ole Madsen Sundal snedkersv. f. i Kinn 1863 og Oline Alethe Wilhelmsen f. i Selje 1865. Gift Mai 07 1893 i Johanneskirken. Disse fikk blant annet sønnene Olaf Arnoldus i 1896 og Vilhelm Henry i 1899.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

På det neset i Store Lungegårdsvatn som no vert kalla Florida, var det i mange år eit "lysthus", til tider eit populært "traktørsted". Det er uvisst kvifor dette huset vart kalla "Florida". Nokre meiner det kan vere ein av restauratørane som gav det namn. Andre seier det var tyske handverkarar på veg til Florida i Nord-Amerika som ein gong stranda her og gav staden namn. Kven veit ...I alle høve kom det ikkje sjukehus i området før 1937. Men "Villa Florida" kan òg ha vore namnet på den pompøse hovudbygningen på Nygård, som låg rett oppom, der Geofysisk institutt no ligg. Den vart riven 1918. (Kjelde: Bergen byleksikon, GHH)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.