Gå til innhold
Arkivverket

[#5913] Julius+Lovise


Gjest Inger Carlson
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Carlson

Julius Olsen f.1860 i v.Aker, giftet seg med Lovise Josefine Larsd.f.1866 v. Aker(mulig Ø. Aker). I 1889 fikk de datteren Anna.Hun ble døpt på Rikshopitalet en uke etter fødselen.Da bodde familien på Bergshamnen i V. Aker. I 1900 tell.,bor datteren på Ø.Aker barnehjem. Noen som kjenner til denne slekta. Når døde Julius og Lovise, og når giftet de seg? Har tråla gjennom V.Aker kirkebok på døde 1890-1900 uten funn. Hilsen Inger C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Carlson

hei-hei! Joda, jeg har tråkka byarkivet i et par år nå. Det var der jeg fant Anna Olsen som konfirmant i 1904.Der sto navnene på moren og faren. Kjempegjennomslag, og nå vil jeg vite MER. Jeg har igjen å se i Østre Aker. Jeg tror de døde unge begge to. Før 1900 tell. Vel, mer vet jeg ikke, så hvis noen sitter på film over døde i Ø.Aker 1889-1900 blir jeg glad hvis dere sjekker dette for meg. Vil finne ut etterhvert når de giftet seg, og hvor.Når de døde, og om de hadde flere barn. Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.